Nytt år, ny arbetsplats, nya tänk!

 
 
Så har 2013 börjat i rasande fart!
 
Intensiva dagar med ny arbetsplats, inskolningar, nya tänk o visioner!
Jag trivs jättebra och jag o Malin jobbar väldans bra ihop =) Jag är nöjd med mitt val att få göra detta och det är så jädrans skönt att ha gångavstånd nu!
 
Ser fram emot ett år där lillgumman går o blir 2 år♥
Hon som har börjat slåss från ingenstans så man ibland får knoster!! Brorsan dock bara skrattar när han får en massa smällar för han tycker hon är "så söt"....
 
Storfisen vår som går och blir 6 år!!♥ Och som kommer börja förskoleklass till hösten. Vart tar tiden vägen??Det märks tydligt att Ellioten utvecklas känslomässigt och kunskapsmässigt. En väldigt familjär känslosam kille med många världsfrågor och funderingar. Teorier och förälskelser. Häromdagen var Leia här o de satt o pussades i soffan..Tihi....;-)
Love is in the air <3
 
Själv tycker man att man står still! Åldras, vad är det?? ;)
 
 
"Bara den som inte accepterar sin ålder känner sig verkligt gammal!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0