Blandad förtjusning!

"Är det julafton imorgon?" (Ellioten idag ♥)
 
 
Det är med blandad förtjusning jag välkomnar snön! =/ Nog för att den kommer försvinna lika snabbt som den kom. Mysigt med vitt på backen, längtan till ljus, jul o ledighet! Kyla, blött, halka :( Aja, bara att försöka se fram emot ca fem månader med det senast nämnda......

Förutom det ser jag fram emot denna, som vanligt, efterlängtade helg med lite kalas, tjejmiddag med skönaste brudgänget & familjetid såklart!

Slänger mig i soffan med ett leende på läpparna efter några fredagsfräckisar som en kollega drog för mig på utbildningsdagen idag...älskar sånt!! Snuskhumor på högsta nivå =))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0