Zzzzzz....

Åå vad skönt att få soova!

Vad det är en uppskattad aktivitet! ;)

Inte minst när man inte gör det tillräckligt nuförtiden. Imorse sov jag ända till kvart över 10!! Det var inte igår haha! Så himla skönt. Jag kom ju hem vid 2 snåret efter en väldans trevlig kväll med tjejerna. Mat o dryck, Invito & skavsår from Hell!!! Dock var det kanske inte så kul att se en liten småbarnsmor sitta o gäspa stup i kvarten, inte van vid det sena livet =/
 
Nicke åkte till stugan med småtrollen igår så kändes en aning konstigt att komma hem till en tom lägenhet och sova alldeles själv men ack så bra jag sov. Kände mig totalt utvilad när jag vaknade imorse, LOVELY!
 
Laddad med nya tag  & energi!
 
 
Redo för en "girls night out"!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0