Ansning av ett stycke jycke......

 
 
....är väl inte min favoritsyssla precis!! Efter en timme är jag så jä... less, ryggen skriker av smärta o Theo orkar ju såklart inte heller, stackarn. Han vill helst ligga ner under hela processen =/

Men det måste göras och jag gör det hellre än att pröjsa för en klippning, kostar ju lite om man säger så. Efteråt blir han såå fin så, så för en stund glöms smärtan bort! ;) mja....ähum nästan iaf.....haha.....
 
Trots riktigt finväder hade vi bokat in cirkusen på Norra berget idag. Elliot har önskat att få gå hela sommaren men det har liksom inte riktigt passat så idag när Nicke var ledig tog jag med Ellioten & kusin Élia, och det var riktigt uppskattat! =) Och måste säga att det var riktigt bra, Daff daff är ju skitbra! Med sig hade han ett gäng akrobattjejer som Elliot blev helt impad av och en städerska som var ganska rolig. Ett gott skratt fick vi och det var huvudsaken! =D
 
Vad glad man blir av att se barn nöjda & glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0