GOTT SLUT!

 
 
 
Då är snart 2012 till ända!
 
Ett år kantat av mycket fina minnen blandat med mindre bra.... Oftast kommer det ut någonting gott ur allt!
Har fått det bekräftat att vad viktigt det är att få känna sig betydelsefull! Få vara en del i människors liv på ett bra sätt är oerhört ärofullt! Vad mycket vi kan ge varann, och vara en viktig länk, sammankopplade...
 
Jag lär mig så mycket i mitt jobb med barn. Hur jag vill vara som person, vad jag vill förmedla och delge i positiv bemärkelse.
 
Jag ser fram emot den nya arbetsplatsen, nya utmaningar och lärdomar!
Att få växa och utvecklas!
Ser också fram emot att se mina barn växa och lära sig nya saker. Elliot ska börja förskoleklass till hösten, spännande! :)
 
 
  ♥
 
 ♥
 
****** GOTT NYTT 2013!******

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0