Lapplisa =)



Idag blev det en träff med Meral på stan. Vi tog en surrstund över en kopp på 1891, och pratade om ditt & datt! Trevligt att göra något utanför väggarna. Efter det tog jag & P en sväng på stan, kikade på allt höstnytt, inhandlade lite nödvändigheter. Paulinisen var nöjd hela tiden, sitter och kikar från vagnskanten så förnöjsamt.

Hon tycker om att sitta och kan göra det längre stunder nu.



Ofta glad!

Hon har upptäckt alla smålappar, de är roligast!





Lapplisa♥


Hon har börjat blivit medveten och reagerar när hon träffar andra. Idag var mina föräldrar förbi på kvällskvisten så jag slapp dra ut barnen när Theo skulle ut o rastas :-) Så länge jag inte var i krokarna var det gråt mesta av tiden :( Kunde tom höra henne när jag gick på affären på ärende. Stod huuur länge som helst i kassan då kunden framför hade problem med betalningen, då blir jag lite lätt stressad kan man säga!!
Man vill ju helst vara där och trösta! Men det är ju en "fas" så det går över snart.


Nu har vi bokat fortsättningskursen på babysimmet! Tycker det är så himla mysigt och Pauline är som fisken i vattnet. Hon stortrivs! Skönt med en rutin utanför hemmet där man kan träffa andra. Funderar på om man ska hitta på nåt mer, babysång el dyl. Fast å andra sidan har man det ganska fullt upp när Nicke jobbar dygn så man orkar inte så mycket.


Dagarna känns kallare nu, tänkte ta en runda i morgon och kolla på åkpåse till vagnen. Såg denna fina på en hemsida!




Kanske kanske blir det en sådan........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0