Birsta......



......city besök blir det lätt lite nu & då nu när man är föräldraledig =)
Förra veckan mötte vi upp Helenè & Paulines supersöta kusse Noelia för lite shopping, lunch o surr! Väldans trevligt!!

Idag träffade vi Ann-Cathrine & fina Emelie för detsamma, mycket roligt!! Skönt att få komma hemifrån en sväng, strosa och få prata en skvätt :-)

Givetvis fann jag lite snyggt till barnen, underkläder till storkillen och lite smått o gott med uggletema till stumpan!





Jag som äälskar ugglor fick syn på en massa med dessa på men nån måtta får det ju va`!!
Hm...Tror jag ska byta dessa till nästa storlek då hon nästan inte har några kläder i den storleken.

Fast har även spanat in en jättefin filt med ugglor på Lagerhaus som hon kan ha senare i vagnen hoho ;)


Sen kunde jag inte låta bli denna söta vinterbonad som jag fyndade för ingenting!




Så himla gullig!


På lördag blir det ännu en sväng ut men då är det för att kolla & heja på pappa Nicke som tävlar i Starkeman.

Ska bli kul!!!


Hopp i säng nu ja`!


Kommentarer
Postat av: Erika

Men hur söt får man vara??! =) Pluttan! Kram på er.

2011-09-15 @ 22:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0