Uppehåll.....



Är det lite tätt som tätt i bloggen nuförtiden ;)
Man liksom glömmer bort den när det är full rulle av diverse saker, barn, sysslor mm.
Men tror inte att nån saknar den emellanåt heller, det är ju inte så värst spännande ting man skriver om ha ha ha!

Om mitt liv i allmänhet! Och i synnerhet :) Barnens utveckling. Min egen utveckling står för tillfället helt still känns det som =P Sade häromdagen till min kära sambo att jag saknar lite av den där diskussions delen med andra om ditt och datt. Där man får reflektera över olika syn på saker, värderingar osv.
Sådan har jag alltid varit, speciellt i jobbet där det är lätt att man hamnar i ett ekorrhjul, står och trampar, vill vidare måt något nytt. Då och då vill man vidareutbilda sig på något vis, utvecklas. Tillägna sig ny kunskap. Växa! Som person och inom arbetet.

Meddelade häromdagen att jag tänkt vara föräldraledig hela vårterminen! Gaaahhh.....känns länge, fast det är ju det jag vill. Jag får dock ändra mig om så fallet skulle bli. Har pratat med Nicke och han tycker han är hemma så mycket ändå så han ger gärna dagar till mig. Jag tackar inte nej samtidigt som jag tycker det är viktigt att pappan också är hemma med sitt barn, får in rutiner, knyter ett band. Aja, får se hur vi lägger upp det.


Idag var det även uppehåll på babysimmet, novemberlov! Så jag och Paulinen tog en sväng på fyndis. Är ute efter en hög smal byrå som jag kan måla om och ha i sovrummet. Fann dock ingen, men fyndade lite smått iaf!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0