Nedräkning!

Jihoooo!


Snaart är jag ledig!

Efter mycket velande och fundering har jag bestämt att detta får bli min sista arbetsvecka!
Kroppen har kännts tung nu ett tag, benen ger vika och nätterna består av massa sendrag till följd av att det värker på dagarna. De tar stryk i och med att det är en massa böj i jobbet och en tung mage på det.

Ska bli så himla skönt att få rå om sig själv och vila upp sig inför det som komma skall :-)
Och förbereda lite praktiskt inför bebbens ankomst.
Har gått igenom Elliotens gamla babykläder och det är en bra massa som kan användas så de ska tvättas. Ordna sängen m. tillbehör. Gå igenom vagnen ( vi passade på att fynda en ny barnvagn i och med att "Mias babyshop" flyttade till Timrå och reade ut allt. 40 %, en med fyra hjul hittade vi. Känns stadigare med sån dock en aning tyngre men ändå stabilare ).

Häromdagen for vi ut till Babyproffsen. Var ju ett bra tag sedan man var dit. Var ju där vi köpte vår gamla trehjuling, som en vinterdag i nedförsbacke tappade sitt framhjul! Vi åkte dit och visade upp vagnen och de sade först att vi skulle få välja en ny vagn då denna endast var några månader gammal. Å vi tänkte att då väljer vi ju självklart en fyrhjuling! Men sedan ändrade de sig och vi fick en lånevagn medans de lagade den gamla. Det skulle behöva hända 2 gånger till!! För att man skulle få en ny vagn. Å det vill man ju gärna, att det ska hända 2 gånger till!! Tror inte det. Så efter det var vi inte nöjda med dem, eller åtminstone inte jag, men det var bara att acceptera och fortsätta.

Men iaf så var vi dit och måste ändå säga att de har verkligen fina saker där. Vi köpte b la en jättefin skötbädd som passar så bra i vårt svartvitgråa badrum!




"Bääää....."

Tänkte ha hängförvaring på väggen på sidan om med tvättlappar och dyl, blir nog bra!
De hade mycket att välja mellan och kommer nog att återkomma dit :)

Måste bara få visa dessa söta som jag fyndade på POP (jag som aldrig brukar gå dit) när de hade 70%!



♥ dem!

Bara att konstatera, det är hur roligt som helst att fynda, när man får bra saker till bra pris!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0