Somrigt!



Du gula runda sak....var är du??


I väntan på solen kan man ju alltid ta en tripp till Birsta och göra ärenden....och fynda lite ;)

Kände mig för att vara väldigt somrig o färggrann och hitta en massa färgglada saker idag! Är det nåt jag älskar (förutom mina två små myspluppar & karl & hund♥) så är det att fynda!!

Fann himla roliga ting.



En supergullig sparbössa o kläder till Pauline, ljus, muffinsformar, fotoalbum mm.

Längtar tills Pauline får ett eget rum, dröjer ett bra tag dit. Men ska bli så kul att inreda det, kommer nog bli ganska färgglatt. Är lite jag skulle vilja göra i Elliotens rum med men det får vänta för han ska få det större "gästrummet" sedan.


Hade en väldans glad tjej i gymmet tidigare idag!












Goaste skruttfian min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0