Gokväll!


Gokväll!

Lade ut en massa oanvända eller knappt använda klädesplagg häromveckan på Tradera och fick alla sålda utom ett =) Jättekul! Det vart en bra summa!
Har nog mer jag kan rensa ur och sälja, sådant som man tror kommer använda (och har trott de senaste 5 åren!) Ska ta en ride framöver djupt i garderoben.

Livet rullar på. Nicke jobbar mycket, tar på sig extrajobb då & då när det inte finns vikarier. Så han ser vi inte mycket utav :( Men snart så är han lite långledig. Vi har bokat boende uppe i Åre tillsammans med Figge o familj, sedan bjöd vi med mamma o pappa. Ska bli roligt! Ska kolla upp lite vad som erbjuds där. Innan vi hamnar där tänkte vi göra ett besök på Frözö Zoo :)

Hoppas på en massa sol så man kan dra till badet. Idag var jag till Sidsjön med hund & barn. Härligt, så fint där. Försöker vara ute en massa vid bra väder, promenader, lekparker. I veckan vart det även stan o Birsta, fyndade massa fina barnkläder och hittade mig en fin klänning som jag tänkte ha på Midsommarafton då vi är bjudna på bröllop. Nickes arbetskollega gifter sig. Ska bli trevligt!

Igår var jag med jobbet och åt god mat på Sidsjö´s Trädgårdscafé, jättemysigt! Väl värt ett besök.



Fikapaus vid Sidsjön




Theodor vilar i skuggan




Pauline gillar att stå : ) Å från bänken i köket får man en bra utsikt!


Kommentarer
Postat av: Erika

Kul att både fynda och sälja kläder! =)

Vi gör er gärna sällskap på en utflykt framöver. Kram!

2011-06-18 @ 10:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0