Midsommarbröllop



På midsommarafton var vi bjudna på Bröllop i Tuna kyrka. Ett vackert sådant också! Nickes arbetskollega gifte sig. Hon var jättefin i sin skrud.
Elliot hade vi lämnat med farmor & farfar i stugan så vi hade endast Pauline med oss. Gumman var så duktig, hördes knappt. Var nöjd den mesta av tiden :) Det är ju alltid känsligt när man har barn med sig på sådana tillställningar, den här gången frågade vi om det gick bra att ha med lilla snosan. Och vi hade verkligen tur då det flöt på så bra.

Efter vigseln var det bröllopsfest på bygdegården med massa go` mat, visor mm. Mycket trevligt!




Min karl var enormt stilig denna dag måste jag säga ; )
Pauline var bedårande som vanligt =)


Själv kände jag mig som en osmidig val men till veckan ska det börjas träna igen så hoppas nånting händer med kroppen!



Vi åkte tyvärr utan att ha ätit av bröllopstårtan vidare till Nordanede och sonen som längtade efter mamsen & papsen.




Kommentarer
Postat av: Helly

Fin ni var! och lillstumpan har blivit så stor! :)

2011-06-29 @ 21:05:04
Postat av: Eva

Tack H! ;) Ja hon växer så det knakar, går så fort så! Nu väntar vi med spänning på kussen!!

2011-07-03 @ 17:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0