Kalashelg!



I helgen har vi varit på inte mindre än 3 kalas!
Igår fyllde min kära far år och det firade vi på lotten med grillning och fika :)

Idag var vi och firade Vera, släkting till Nicke, som fyllde 82, och efter det var vi bjudna till Elma som fyllt 1 år! Elliot hade roligt med Oscar och man kunde höra Elliots klingande skratt från grannens tomt där han hade skoj åt något ;) Han fick även göra det han tycker bäst om, att bada! I poolen, fast det blev ett snabbdopp!

Tur med vädret har vi haft dessa dagar! Å varmt, pust =P
 Skönt att det kom en skur på eftermiddagen idag.

Jag har suttit och gått igenom saker här hemma och i källaren som jag ska sälja på blocket och Tradera. Har skänk mycket i mina dar men nu tänkte jag minsann tjäna en liten slant på det också! Nuförtiden går det ju att sälja nästan vad som helst. Folk nappar på det mesta till ett bra pris.

Nu till soffan! Fast borde egentligen vara sängen =/

Gokväll!



Kommentarer
Postat av: Erika

Tack,söta ni för uppvaktningen till Elma! =) Alltid lika kul att träffa er. Kram!

2011-07-14 @ 21:38:45
Postat av: Anonym

Tack själva! Det var väldigt trevligt :) Hoppas vi ses snart igen! Kram kram

2011-07-14 @ 22:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0