Det rullar på....



Dagarna flyger förbi, sommaren går alltid fort. Men visst är det härligt när det är fina dagar och man kan hitta på saker att göra ute.

Mycket badande har det blivit! Grillning på kolonilotten m familjen mm. Även lite rensning inne vid sämre väder. Lämnat en del på fyndis, Erikshjälpen, lagt ut på nätet. Är det nåt jag aldrig kommer bli så är det en samlare! Kommer det nåt nytt hem försvinner oftast nåt ut eller skänks. Förnya sig vill man ju emellanåt men för mycket saker runt om mig gör mig tokig. Fast det är ju en sak jag har dille på; lyktor av alla slag hehe..... Dem har jag nog för många av ;)

Pauline växer så det knakar! Nu var det ett tag sedan hon vägdes o mättes men större känns hon iaf, matglad tjej =) Och temperament har hon! Uj uj vad hon kan bli arg. Kort stubin också. Sorry men det har hon definitivt ärvt efter mig! Annars är hon en gladskit på snart 4 månader som tycker om att suga på allt i sin väg. Blir stadigare o stadigare i nacken. Rullar från mage till rygg. Surrar i babysittern och är galen i sin storebror och följer han med blicken hela tiden och lyssnar på han.

Att få beskåda samspelet mellan syskon, det är helt fascinerande! Jag kan sitta knäpptyst o stilla och bara titta på deras miner och uttryck. Såå intressant!


Jag börjar redan längta efter att få göra en liten utlandsresa med min familj. Några dagar i en storstad nånstans, typ i Spanien eller Portugal. Så har man lite av båda, citykänsla och sol & bad. Får se om man får ihop nåt till nästa vår/sommar. Jag drömmer vidare iaf!

Idag åker vi och hälsar på bror Björn. Ellioten var sugen på att busa med hårbollarna Miso o Sushi!
På fredag drar vi på en liten minisemester till Åre. Typiskt nog så ser vädret inte så lovande ut :( Som vanligt när vi är där. Men blir nog trevligt ändå tillsammans med bror & familj och mina päron!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0