Slapp i soffan


Degar i soffan alldeles själv med världens största gröna saftiga äpple! Helt plötsligt fick jag avsmak av gotta, blir ju lätt för mycket av den varan när man har sånt sötsug hela tiden. Så känner jag måste kompensera upp det med nyttigheter ; )

Imorse lämnade jag först av Nicke på jobbet för att sedan lämna av Theo & Elliot hos farmor & farfar. De ville *låna* dem tills imorrn. Elliot vaknade kl 6 i morse och det första han sa var " Nu vill jag åka till farfar!" Som han har längtat =) De skulle åka skidor och kälke, och "äta lördagsgodis" såklart!

Nicke tog på sig ett arbetspass och går av imorrn bitti. Jag passade på att inta lunch med lillebror B på stan och det blev lite kika också. När jag kom hem försökte jag vila, rättare sagt sova men kunde inte falla till ro. Så gick ner i förrådet och började påta i lådor och gå igenom Elliots gamla bebiskläder och  det var inte så lite! Oj vad det har samlat på sig under 3 år! Rensade och organiserade en låda med kläder i de mindre storlekarna som lillan kan ha. Fast visst kommer man handla lite nytt. Såg att kläderna gick mycket i brunt så skulle vilja ha lite mer färger.

Beställde tidigare i veckan nya glasögon på Favoptic. En hemsida med låga priser. Hoppas man blir nöjd nu bara. Man fick låna hem massa bågar och prova, jättebra!





En liten miniElliot i brunt, sötisen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0