Ny dator!


Nu har jag skaffat mig en egen dator!
Min förra gick ju och dog för tredje gången så då blev jag så förb......att jag sa till mig själv att jag
aldrig mer skulle ha en dator....men ibland säger man så mycket konstiga saker ; )

För hur skulle man kunna leva utan en dator till hands!
Nu sitter jag vid min och slipper låna Nickes lilla minilap. Känns bra, nu kan jag lagra bilder och skriva ut massa foton, jippiii!!

Igår fick jag hem mitt paket med lite diverse till den kommande lilla! Jag vet........det är ju ett tag kvar men kunde inte hejda mig. Det var såå fina saker! En filt o ett vagnshänge. Älskar retrostilen över dem. Och färgen är neutral, är ju ingen direkt rosatyp, fast jag ska nog inte säga för mycket här heller. Rosa kommer säkert komma in i bilden på ett eller annat sätt = )







Kommentarer
Postat av: Anna, Rasmus & Viggo

Jättefina grejjer=) Detta kommer att bli SÅ fint i lillans vagn! Kram gumman!

2011-01-15 @ 19:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0