Ett nytt år.....



har startat och det känns bra! Har ju något stort & spännande att se fram emot detta år :D


Ledigheten börjar lida mot sitt slut och det har varit en bra sådan. Mycket har hunnits gjort, många har man hunnit träffa och man har kunnat slappna av rejält. Magkatarren har lyst med sin frånvaro, skönt. Ellioten har fått haft ett långt jullov och har tom hunnit bli lite smått less på morsan sin hehe.... "Det är tråkigt" har lillfisen gått och sagt de senaste dagarna så tror han längtar efter kompisarna på dagis.Till veckan är det nya tag som gäller!

Ett år äldre, och förhoppningsvis klokare, har man också hunnit blivit. Å idag var vi på 1-årskalas hos Élia!
Lillgumman är så söt och hon öppnade alla sina paket själv där hon satt på golvet. Massa godsaker bjöds det på.

Medans pojkarna tog en sovvila idag gjorde jag en snabbis in på stan för att kika om det fanns kvar någon stjärnmössa på rean kvar på Kidstore men fanns tyvärr ingen i Elliotens storlek. Däremot fann jag denna karraskål till han, med stjärnor på såklart ;-)





Jag passade även på att höra om de skulle kunna beställa in en skötväska, när det börjar närma sig, som jag skulle vilja ha men som inte finns i butik och det kunde de!


Nu väntar jag på Nicke som håller på att natta Elliot. Dax för filmtime, en skräckis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0