JULAFTON

Var väldans trevligt med massa go mat, Nickes släkt o finfina klppar!

Men känner mig lagomt seg såhär på juldagen...

Blev nog en snaps för mycket tror jag vid middagsbordet haha.....däckade på studs när vi kom hem från svärföräldrarna!

 Elliot leker och utforskar allt han fick. Har knappt tid att käka frukost eller gå på toa ;)
Pauline sov när tomten kom och vaknade lagomt till han hade gått. Synd....men kommer ju flera jular, o tomtar  =)

Idag är det en andra julafton hos mina päron! Ser vi fram emot med mera julmat att frossa i och barnens miner när tomten kommer!


gårdagen.....




Gumman studerar julgranen♥





Morgonpaketet, spännande! ♥





Riv o slit :)





Innehållet flög åt sidan, papperet var mer intressant! Prassel prassel...





Stå och hålla!







Kusin Vitamin Noelia!





Kille full med knäck i mun!





Förväntansfull!














Mina gofisar♥♥








Mot granen!


GOD FORTSÄTTNING!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0