Bränd!


Brände en sats fudge på spisen förut. Fasen vad det stank!! Stinker fortfarande bränd kakao typ. Så det blev inget med det. Ska prova på saffranskola istället ;)


Idag tog vi bussen in till stan och tillbringade förmiddagen på kultan! Lekte, läste böcker, ritade. Avslutade med en lunch. Vi var alla nöjda sedan och liten kille var så trött så han däckade på bussen hem. Det svåra med att åka buss för tillfället är att man ibland inte får plats med vagnen o det fick vi erfara även idag. Alltså inte första gången. Men iväg kom vi till slut.

Sålde ju gamla bettan igår. Skönt! Nog för att den gick att köra men den fick alltför många anmärkningar på besiktningen så skulle kosta mer än vad den är värd att fixa så Nicke ordnade en köpare. Blir till att köpa en bättre bil när man är tillbaka i jobbet.

Om en vecka är det juuul!

Fattar inte, höst fortfarande ju =/ Fast julen handlar ju inte om kyla eller snö egentligen, men visst höjer det väl mysfaktorn en aning. Julen för mig handlar om att vara med sina nära o kära, umgås, njuta av det goda. O det ska vi göra! Julafton tillbringar vi hos svärföräldrarna och juldagen hos mina!

Den 23/12 firar jag & Nicke alias Spelevinken 10 år ihop!!!♥

Det kan jag inte heller fatta, har det gått sååå fort??





Aldrig en seriös min! Inte ens i kyrkan ;)

Men kan ju då nämna att vi haft/har väldigt roligt tillsammans!!


Till veckan ska jag jobba igen. Kändes mycket uppskattad av både barnen & kollegorna i fredags, då blir man peppad! Sedan hem till mina egna, det är den bästa känslan som finns!


Nu lite soffhäng!


Kommentarer
Postat av: Fredde

Hej hopp, kola-flopp!



Hoppas veckan varit bra med julstök och julbak.

Och ungarna har fått äta pepparkaka och annan mat.

Nu när snön fallit och kylan äntligen satt fart.

Kan vi sätta oss i krubban, dricka glögg och skratta så rart.



God Jul på er allesamman ni goa Bergströms-Nordin:are! :)



Krama Eliott och Pauline från mig!



2011-12-22 @ 09:12:37
Postat av: Eviz

Tjing o pling, dingeling!



Snart är det jul och det ska bli kul!

Stök o bak det blivit varje dag.

Peppisar & mat det finns på barnens fat

I krubban vi myser o väntar på att tomten ska komma snart ;)



Go` Jul på er Bergströmare & Myrénare! Vi ses på juldan :-)



Stooor kramis till Elia!

2011-12-22 @ 09:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0