Alldeles.....



......för sent för att sitta vid datorn och blogga när man vet att man har två små liv som brukar vakna innan ottan! Men så osmart är jag ;) Står jag för också... Får ju skylla mig själv när jag efter en heldag med barnen tycker det är ganska kul att sitta o glo på olika sidor på datorn när de väl har somnat. Inredning, kläder, mailen osv.

I helgen var vi och hälsade på söta Noelia o familj. Trevligt med tacosmiddag och kusinerna fick träffas! Ja alltid lika trevligt att träffas o snacka vi vuxna också tycker jag! :)




Idag bakade Ellioten & farmor pepparkakor, kul! Jag skulle egentligen satt igång julgodisbakandet här hemma men hinner inte riktigt men det ska bli av på ett eller annat sätt. Julkortet är taget på nissarna men skrivarfärgen gick o tog slut, gaaah! Typiskt! Å svårt var det att få dit en text också, jag suger på allt som har med olika program på datorn att göra.

Nä dax för att slumra, iväg på näst sista babysimmet imorrn. Morfar följer med!


Kommentarer
Postat av: Anna, Rasmus o Viggo

Hellooo! Nu har jag läst och kollat igenom alla fina bilder=) Glömmer i perioder bort att gå in på de bloggar jag brukar läsa, men desto mer får man ju läsa då..;) Så kul det var att träffa er idag! Pauline och Emelie är så otroligt söta och roliga, och vad duktig Pauline är att "prata"! Viggo börjar ju bli så stor nu så det är mysigt att få träffa småtjejerna <3 Vi får träffas snart igen. Jag kan ju alltid ta en långlunch från praktiken och träffa er på stan eller i Birsta=) Kram på dig!!

2011-12-07 @ 20:24:36
Postat av: Eviz

Detsamma Anna, alltid lika kul att träffas!! Ja vi får påta ihop nån date framöver. AC vill ju gärna bjuda hem oss. "Måste Anna jobba?" sa hon innan vi skildes haha..... Rolig hon! Vi hörs. Ha det bra! Kram!

2011-12-07 @ 22:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0