3:e advent



Tiden svischar förbi nu, snart är det jul med allt ståhej. Men känner mig faktiskt inte stressad, har ju all tid i världen att hinna med allt känns det som...ja för det mesta iaf.

I veckan blev det b la Birstasväng med Anna o AC, kul att träffas o snacka! Lite hemmapåt har det blivit. Julgodis har bakats, mer ska göras. Det går ju åt som smöör! ;)
Julkorten har tagits, inte det lättaste. Huvudsaken de två små trollen fastnar på bild, på ett eller annat sätt! Å de gjorde de. Blev så fint =)

Lillstumpan har gått och blivit förkyld. Sluppit feber som tur är men väldans snorig. Kom å tänka på att Elliot inte varit sjuk på hela hösten och sommaren. Senast var faktiskt den dagen Pauline föddes. Då hade han såå hög feber stackarn. Som tur var tog farmor & farfar hand om han då. Tyckte så synd om han, han grät när vi skulle lämna av han, ville inte släppa mig! Å där stod jag med regelbundna värkar var 3 minut å höll god min!! Aj aj.....


Paulinen vill helst inget annat än att stå nuförtiden. Ser himla kul ut när hon står och håller i sig, gungar o vickar. Ser liksom stolt ut! Idag var första gången hon tog sig upp i sängen. Bäst att sänka botten tror jag!



Håll fast!


En hjälpsam storebror har hon!






På tisdag ska vi på Lucia på Elliots förskola. Alltid lika mysigt med barnsång, glögg o gotta :) I år ska de vara ute. Läste just att precis den dagen kan det komma stormbyar! Hoppas inte på det!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0