Njuter!




Underbara dagar, kan inte annat än njuta!

Småtrollen är nöjda med ♥

Vi tar dagarna som de kommer. Bad, lekparker, promenader, grillning.
Min favorittid på dygnet är de härliga kvällarna när de fortfarande är ganska varmt och ljust och man kan vara ute länge!

Pauline har äntligen tagit flaskan (ersättning) på riktigt! :) Det har tagit sin lilla tid. Speciellt om jag har gett henne då ha ju tissarna varit för nära inpå ;) Har gått lite bättre när Nicke matat henne men hon har ändå varit tveksam. Nog för att jag är huvudrätten ;) Men skönt ibland att få vila, och ibland har jag inte tillräckligt heller så då är det ju ypperligt att hon tar tillägg.

Jag har ju återupptagit träningen nu också. 1 g/v blir det gymmet. Sedan försöker jag hinna med morgonpromenader innan frukost. Flåset är inte på topp kan man säga men inte helt borta heller. Motion får man ju gott om hemma med!




"Titta, jag flyger!"








Min dregelmaja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0