I väntan på.....



....att mina små trollisar ska vakna så vi kan åka och hämta Theo, passar jag på att blogga lite!

I helgen var vi på dop i Fränsta och det var jättefint =) Ja det jag hann med och se det vill säga.... Pauline blev lite missnöjd så jag fick bära henne runt där, sedan kräktes hon ner både sig själv och mig så då började jag torka oss rena så gott det gick och helt plötsligt så var lille Viggo döpt! Ja så kan det gå men Nicke tog kort så jag kunde se i efterhand :)

När man har småbarn blir det aldrig som man tänkt sig, det vet man ju haha.
Mysigt var det med utsikt över vattnet. God mat & fika och barnen lekte och hade roligt med varann.

Igår fick vi ett sorgligt besked =( som man tänker lite på än idag.

Kan ibland tänka på hur livet ter sig i sitt "kretslopp". Hur saker o ting förändras, hur man reagerar i stunden och efter ett tag hur man återgår till det som var. Å det måste man ju.... men det kan kännas ofantligt tungt.

Idag ville Elliot visa mig "läskiga skogen" dit han och dagisgänget brukar gå. Han sa även att det kan finnas lingon där som vi kan plocka, så imorse tog han fram sin egna kakburk som han skulle fylla med bär. Jag gjorde våffelsmörgåsar som vi tog med som lunch.

Gofisen min, han växer och blir stor. Pratar o pratar, ibland förstår man inte allt men man försöker hänga på i sammanhanget. Han vill så mycket och helt plötsligt vill han inte göra nånting! En sak vet jag och det är att han avgudar sin systeryster♥

"Vilken gullig lillasyster jag har" brukar han säga! Och när pappsen kommer hem från jobb o träning ropar han; "kom får du se en gullig tjej pappa!" Rakt från hjärtegropen!

                                            

Min gofis några månader gammal♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0