Förberedelser.....



I helgen vankas det tjejmiddag och det är min tur att ha den!

Jag är ALLTID ute i sista sekund med att bestämma vad jag ska göra. Å till råga på allt så gick bredbandet och strejkade i några dagar, telefoni och internet funkade inte, gaaah. Det är ju på nätet man hittar allt. Fann inge roligt i kokböckerna. Ringde till brorsan och hörde mig för. Idag skulle ju allt handlas.
Det var ju inte igår man var på bolaget, känner mig helt vilsen där! Såg nog ut som en förvirrad liten tonåring haha ;)
Gjorde bort mig i kassan också men det tar vi en annan gång...


Dock ska det bli skitkul att träffa tjejerna igen! Hoppas nu bara alla rätter blir bra. Man vet ju inte när man aldrig har gjort dem förut. Nicke & Elliot for till Nordanede i morse, de ska fiska kräftor :) Så jag o fislisa är hemma själva och rår om varann, såå mysigt!

Pauline är himla kul nu, surrar o låter. Snurrar på golvet och vänder på sig, vill helst ligga på magen. Man hör henne på morgonen och då ligger hon o pratar med nappen typ, liggandes på magen. Så man får ha lite koll också, vill ju inte att hon somnar så.

Ellioten har börjat på förskolan igen o tänk, snart har vi en 4 åring här hemma! Vart tar tiden vägen?? Ja inte vet ja`.......



Liten & Stor



En tjej som gillar att sitta i stolen och vara med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0