Lämnad åt sitt öde!

Har precis haft kära familjen Andersson-Bergström på middagsbesök; mamsen, papsen, Björne, Figge, Natalia & supersöööta Élia!! Bjöd på kyckling i soyacurrysås m ris och sallad. Till efterrätt en paj på äpplen plockade från svärföräldrarnas äppelträd.

Vi har tillsammans bestämt att försöka ha middagsträff en gång i månaden, hoppas det håller! Slå två flugor i en smäll, umgås OCH käka gott  = D

När alla var på hemgång bestämde även Nicke sig för åka. Han drog upp till stugan och tog lillknutas med sig! Ellioten har längtat efter att få åka och leka med "Tommi"! Själv valde jag att stanna hemma och ta det lugge! Har varit i farten hela dagen och kroppen börjar ta ut sin rätt med en bebbe i magen, tröttare än vanligt.

Mina kära syskon kom med dessa till middagsvärdarna!



Därav blev dessa lämnade åt sitt öde....dvs MIG!! ; ) 
Ihhhh.....farligt! Karaktär önskas!

Nu ska jag ta plats i soffan och kolla om det kan tänka sig vara någon bra film i rutan.

Go`kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0