Klappar & mer!

Halloj!

Shopping är kul eller hur?
En stående favoritaffär jag har är Boom! Där kan man finna mycket snygga ting till rimliga priser. Mitt senaste fynd därifrån är denna:



En snygg praktisk förvaring till Theos foder!


Efter jobbet i måndags när jag slutade tidigt, svängde jag förbi några butiker på storgatan.
Kan rekommendera *Åkrokens hem & present*. Jättefina inredningsprylar, ljus + annat. Det var en aning billigare än i andra affärer med liknande utbud. Första julklappen inhandlades!!



Bara påsen var ju så sött utsmyckad!


Sedan var jag in på *Mias barnshop* som hade utförsäljning, 50% på allt! Visst var det utplockat plus att de håller på att packa ihop för flytt till Timrå. Men lite fyndade jag iaf! Vet att det är lite väl tidigt att införskaffa lite nya kläder mm till babyn men kunde inte hålla mig. Det blev dessa små sötisar!



Å då kanske ni kan gissa vad vi kommer att få för en liten en ♥ = ))

Det ska bli otroligt spännande!!!


Kommentarer
Postat av: Erika

Ja,gud vad roligt med en liten syster!! Då kan ni få massa mer kläder av oss! Hihi. =)

Kramar i massor!

2010-11-17 @ 23:14:16
URL: http://erikabergman.blogspot.com
Postat av: Anna Rasmus & Viggo

Grattis grattis till den kommande lilltjejen!! Vicka söta tofflor=D puss puss på er!

2010-11-18 @ 00:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0