Familjemiddag!



Idag var det dax för månadens familjemiddag. Den hölls hos mamsen & papsen och det bjöds på gott kött, klyftpotatis, ugnsstekta rotfrukter, nybakt bröd mm. Pappa kan han! Synd bara att jag inte har ärvt hans kockkunskaper : ( Men jag jobbar på det!

Trevlig stund med nära & kära! Och lite tokigt emellanåt =D


 

Morbror B

Ellioten bad mig massera hans onda mage förut. Till slut somnade han lillbubbas. Hoppas han mår bättre imorgon. Roligt hade han iaf på familjejympan idag och här hos mormor & morfar.



*Mitt allt ♥*


Kommentarer
Postat av: Anna, Rasmus & Viggo

Men åå vad god mat du har ätit då, nu blir jag hungrig! Vad snygg Elliot var i skjorta och din bror passar bra i "strumpöron" hihi ;D

2010-11-21 @ 09:23:20
Postat av: Björne

Vad i hellskotta är det för paparazzibild på moi. Jag frös ju om öronen och Elliotens strumpor var det närmaste jag kunde hitta. God middag var det iaf! Ni är välkomna på middag hos mig o Anna i januari. Blir bäst om det blir då tror jag för oss alla. Simma lugnt sis!

2010-11-22 @ 12:19:23
URL: http://www.jannegillar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0