Hurtfrisk!

Åhej!

Jo det är väl ett strävansmål år 2010, att röra på sig betydligt mer än vad som gjorts!

Traska till jobbet i den mån det passar!

Fixa träningskort vilket jag gjort idag på Helex. Första träningspasset avklarat med bravur och lite roligt var det faktiskt. 1 g/vecka är det utlimata!

Ut o springa när snön är borta! Lika bra att köra allt, varför annars klaga hur man mår och ser ut. Det får man göra något åt själv! Har ju alltid tyckt om att träna så ska inte bli någe problem...... hoppas jag. Sen att det inte brukar ske nå större förändringar kroppsmässigt på mig är en annan femma, då får jag fan ta till någe större ingrepp = P

Problemet är ju att jag har sån förbaskad gosaksmani!!! Kan stoppa i mig varje dag, än det ena än det andra = ( Ingen hejd vettu! På helgerna är det ett måste att ha nåt annars dyker surEva upp, inget trevligt möte där inte! Vet inte riktigt hur jag ska få bukt med det annat än att ersätta med frukt o grönsaker, suck.


En tur till Sidsjön med fika gjordes i helgen. Vädret var perfekt!

                   

                          
                
                                     

                  

                   

                  


Nu ska jag froda mig i lergrytsstekt kyckling, pära och en smaskig sås! Sen på med hurtpjuckerna igen och valsa ner till tågstation och hämta ut tågbiljetter inför Sholmsresan!

Tack & hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Anna o Rasmus

Vilka härliga bilder Eva!! Om jag hade bättre utekläder så skulle vi också hänga på:) Ska försöka fixa så fort jag får råd. Denna månad blev tyvärr en dyr historia med både ny säng och trasig bil.. Det där med gosaker vet jag hur det är. Jag tycker i stor sätt om ALLT, frukt, mat, grönsaker och såklart gosaker! Man vill ha allt och mycket och det går inte att låta bli gosaker och ersätta med frukt när man är sugen. Man äter nyttigt OCH onyttigt! Synd bara att inte det nyttiga kan "ta bort" det onyttiga man äter..;) Kram på er!

2010-01-14 @ 09:43:33
URL: http://miva.blogg.se/
Postat av: Figge aka "The Wigga"

Jag har en utmaning Eva för att hjälpa dig på traven (och för min egen skull). Jag utmanar dig att hålla dig borta från Godis i 1 månad. Försten som trillar i godis-fällan åker på ett straff, t.ex. bjuda den andra på lunch. =)

2010-01-15 @ 21:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0