Snö snö & mera snö.....

 
********************************************************************

Vad det snöööar! Men roligt är det. Speciellt när man har ett barn och en hund som älskar att leka i snön!

Medans Nicke jobbar idag har jag och pojkarna spenderat dagen med långa promenader med kälken och ett besök hos Björn i mysiga lägenheten.
Theo fick träffa lilla Sushi som var ganska efterhängsen och nyfiken medan Theo knappt brydde sig, jo lite grann ville han nosa såklart.




Sushi är förbaskat söt, nästan så jag blir *lite* sugen att ha katt, men Nicke är ju allergisk så icke.



Men var ju tvungen att snosa ganska mycket på na sötnosen!




Ellioten sprang mest runt och snaska på bulla o kaka, kakmonster som han är =)


Vi har fått Ellioten att äntligen ge sig hän åt pottan! Och det känns superduper. och det har gett resultat! Skönt! Bara att kämpa på.



   


För ett tag sedan beställde jag dessa svarta lådor med stjärnor till lillbubbas rum. Tycker de är fina, gillar allt med stjärnor som sagt ;) Blev himla bra. Till veckan tänkte vi införskaffa ett nytt vardagsrumsbord. Har varit på jakt efter ett runt och fann till slut ett på Ikea, enkelt & snyggt.





*********************************************************


Kommentarer
Postat av: Anna, Rasmus & Viggo

Vicken söt kisse han har! Förstår att du blir sugen på en lite missemiss ;) Jättefina förvaringskorgar med stjärnor! Blir ju supersnyggt till Elliots rum! Jag gillar oxå stjärnor, så lite sånt finns det hemma här oxå:) Jag köpte jättefina vita krokbrädor med stjärnor för ett tag sedan som jag har i hallen + i barnens rum. Så bra med mycket förvaringsutrymme. Vad kul om vi kan ses alla och fika nu i januari! Kramar och ha en bra vecka! Snart julafton nu Eva =D

2010-12-19 @ 23:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0