Nere........


Är inne i en period då jag är lättirriterad, nära till otålighet, less, osäker och ofokuserad. Känns inge roligt.... Försöker peppa mig själv, likaså min snälla sambo och inte minst min Ellioten. Klantat till det och blir såå arg o besviken på mig själv :(
Tiden rinner iväg och går åt hela tiden. Det är mycket som inte hinns med. Stressen sätter spår i form av den envisa magkatarren och ♥den lilla♥ känner av det och visar det genom sitt ihärdigt sparkande!

Jag avskyr verkligen att klaga men kan inte hålla tyst hela tiden......tycker inte om att höra mig själv gnälla men ibland spricker bubblan och allt kommer....



Igår var vi på Elliots luciafirande och det var väldigt mysigt! Små tomtar, lucior, stjärngossar, tärnor & pepparkaskgubbar. Vi fick vara med på en sångsamling sedan bjöds vi på glögg, lussebullar o peppisar. Farmor & farfar kom också och var med =) Vår lilla pepparkaskgubbe förvandlades till kakmonstret som sökte efter massa gotta överallt ; )


Vi har fått rekommendationer att kastrera Theo då han visat på massa onödiga beteenden på hunddagis. Så ska boka in en tid för operation så fort som möjligt. Sen får vi hålla tummarna att det hjälper och blir till det bättre.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så gott med lussebullar. :P Tycker du att det är okej att man även bakar det efter lucia?

2010-12-15 @ 21:12:22
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Erika

Vet hur det känns med såna där perioder,inte kul!! Kämpa på,vännen! Hoppas att du kan vila och få lite ny energi nu i jul.

Stor,varm kram till dig!

2010-12-15 @ 21:29:01
Postat av: BigBrother aka Figge

Upp på benen igen! Jag blir också frustrerad och irriterad på mig själv ibland när man klantar till dig. Jag försöker snabbt hitta något annat att fokusera på då, och det fungerar oftast. Det som inte tar död på en, stärker en istället! Vi får ta och träffas innan jul. Èlia har pratat om er och vill träffa er så jag är juh ledig så säg bara till när tid finnes. Ho ho ho! GOD JUL!

2010-12-15 @ 21:32:05
Postat av: Anna, Rasmus & Viggo

Läste ditt inlägg och insåg att jag skrivit ett lite liknade i min blogg. För oss är det fram för allt stressen och MASSA jobb för Martin som gör att man känner sig trött och orkeslös, men vi kämpar på och hoppas på att framtiden ser ljusare ut. Önskar att du snart ska få må bättre, känna dig gladare och att magen blir bra igen. Du är en kanontjej, vet du det! Snäll, duktig, rolig och massa mer=) Puss o kram från oss! Ett tips: Actimel fungerade nu när jag hade ont i magen sist, kanske kan det fungera för dig med?

2010-12-16 @ 11:09:01
Postat av: Eva

Tack hörrni för era styrkeord!!! Kramar på er goingar!

2010-12-16 @ 21:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0