Jullov!!!



Å det är såå skönt!
Att få vara långledig är rena rama lyxet =)

Idag var vi och hälsade på Figge & Élia. Elliot tycker hon är jättegullig och klappar henne så ofta han kan. Elliot fick sin julklapp då vi inte träffades på julafton, en legopolislastbil. Anar ytterligare en som kommer hoppa av glädje ; )  En viss Nicke älskar nämligen att bygga lego!

Sen var det dags för ett besök hos barnmorskan. Elliot fick följa med och det var inga problem. Han skulle såklart också ha plåster när jag fick det efter fingersticket och så charmade han in sig hos barnmorskan med skönsång hehe....

Allt verkade bra och äntligen fick jag lyssna till babyns hjärtljud!! "Bebisens hjärta" som Elliot sa. 
Jag uppmanades att söka havandeskapspenning. Hade inte tänkt att göra det då jag vet hur svårt det är att få det. Fick visserligen det i samband med Elliots graviditet men då var arbetsförhållandena extrema. Nu är det lättare men beror ju också på hur man mår. Annars har jag tänkt jobba tills ca 3 veckor innan BF.

Igår gick man och blev 1 år äldre och det känns......som vanligt haha. Ingen förändring! Jag spenderade större delen av dagen med shopping tillsammans med min mamma på stan, som bjöd på mat & fika =D Jag fyndade lite snyggt och det var skoj! Väl hemma fixade Nicke hämtmat, Kinamat, gött! Tårta & en fin present på det, i form av en cd spelare! Vår gick ju och dog innan jul här och nu när man fick Robyns nya platta i julklapp, som är superbra förresten, saknades det en sådan. Så nu rullar Robyn varm! Nice!

Imorgon har vi bjudit hem våra familjer på "buffédropin" som vi så fint har kallat det hahaha.... På lite smått o gott.

Passar på att önska Er alla




Kommentarer
Postat av: Martin Anna Rasmus & Viggo

Vi önskar er ett Gott nytt År!! Tänk att det är detta nya år som du blir 2-barns mamma =D Jag längtar till alla "nya" bebisar i kompiskretsen har kommit! Kram kram från oss <3

2010-12-29 @ 14:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0