Tack!!!

Idag hade vi ett litet försenat 2 års kalas för Elliot. Smågrabbarna med föräldrar, och Kicki kom och lekte och fikade. Kul kul! Mycket spännande och fina presenter fick Elliot av dem! Tusen tack hörrni! Elliot tyckte alla var så roliga! Legotraktorn körde han med tills han duckade i soffan = ) Modelleran tänkte jag vi skulle testa imorgon! Boken hann vi tyvärr inte läsa, men den tar vi också imorgon. Elliot kände lite på larven (som man kan stoppa in fingret i) och tyckte den först var lite läskig he he men sen skrattade han ; )
Och ett stort tack A-C och Johan för den fina lyktan, såå fin! Precis i min stil!

                     

                      

                                                   Den förvirrade larven Frej! : D

                     

                                                        Jättefina lyktan! Från "Drömrum".

                      

                                                              En trött Theotej♥


Theo kom hem från en övernattning hos farmor o farfar. Däckade i sängen.....tills han kom på att han ville ut så här på kvällkvisten. Ställde sig i hallen o bara stirrade ut mig! Ja ja då är det bara att bylsa på både barn o sig själv och dra ut på en sväng i rusk o regn, hua...inte nådigt vilket pissväder = ( Vad ska man ha på sig i sånt här väder?? Har inga bra kläder. Skulle behöva en supertjock vattentålig jacka.... Fann mig en bra vinterjacka häromdagen.....jag som inte hittat någon på flera år...som jag letat. Men dum som man är så köpte jag den inte då utan tänkte vänta på brorsan som hade rabatt där....vad händer??? Jo de såldes slut på en gång såklart!
Tror ni jag vart någe arg på mig själv då!! Grrrr.....

Nu har klockan bara tickat iväg igen, suck. Jag som tänkte riva av en datauppgift, men icke. Öppning imorgon och lämna Elliot på dagis innan. Måste upp mitt i natta nästan!

Slumra sött! 


Kommentarer
Postat av: Anna o Rasmus

Tack för en roligt kalas! Kul att de 3 "småkillarna" börjar bli så stora:) Trist med jackan, men jag hoppas du hittar en som du gillar minst lika mycket! Rasmus fick feber nu ikväll, jag hoppas han inte har smittat Elliot och Lukas.. Pössen & Kramen på er! Ps. Vikken rolig bok! Vad den från Kicki? Eller som Rasmus sa: -Ikki! hihi, han pratade om henne hela vägen till bilen, sötisen:)

2009-10-05 @ 00:07:37
URL: http://miva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0