Halli hallå!

Fann en sprillans ny säng till Ellioten på Blocket! Han gillar den skarpt ; ) Ja, t o m jag kan slumra i den, hänt flera gånger. Att det blev befogat att jag Inte är någon gps i människokläder är en annan historia! Gaaah, hitta i mörkret är inte roligt..... men fram kom vi iaf och hem kom vi med säng o madrass till gubben. 


                   

                                                 Så nöjd så nöjd = )


Helgens tjejmiddag var väldans kul och maten var goody goody! Småkillarna sov hos mormor o morfar och det gick bra. Fasen vad det är underbart att träffa sina vänner och flabba så man ligger dubbelvikt, såna doser behöver man lite då o då! Sjuk humor, det är vad vi har : P!!!

                       

( Anna dig tog jag inte med då jag har för mig att du inte vill vara med på bild på bloggen )


Imorgon är det helg! På lördag tar vi en familjegympa, slappar och gör en smarrig middag! På söndag har jag bjudit hem E & O, hoppas det blir av!

Igår var vi och hälsade på Anna , Rasmus & martin i nya fina lyan! Kuligt var det, barnen lekte och vi vuxna surrade i mun på varann he he he.....

Idag gjorde vi ett första besök på Toys r us! Vet så väl hur det kan gå med barn på en leksaksaffär och här var inget undantag ; )) Elliot ville ha det mesta, från docka till bilar! Blev ett väldans tjut till höger o vänster. Vi var ute efter en sak, nånting där alla bilar kan samlas och vi fann ett bilgarage med en bana till han i julklapp och även om han såg att vi köpte den då så har han redan glömt den nu! Tur det ; D



                                        

                                                         Galna upptåg!


TREVLIG HÄLG!


Kommentarer
Postat av: Anna o Rasmus

Vicken fin kille i fina sängen=D Snyggingar ni är på bilderna;) Gillar Maggis luriga leende, man undrar vem hon ska sätta tänderna i! Nä, jag vill ju ej vara med på bilder på nätet om det går att undvika så tack, det var snällt bruden=D JÄTTEKUL att ni kom i onsdags! Vi får träffas snart igen! Ska snart ta upp mitt bloggande jag åxå så fort jag hinner.. Pössipöss

2009-10-29 @ 23:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0