"1, 2, 3, 4 jag e en partymyra!"

Hallå allehopa! Då är man tillbaka igen då ; )

Idag lekte jag & Ellioten av oss på familjeleken, såå kul! Elliot hänger på så gott han kan men när det är något han inte förstår vill han helst bara springa runt och tur är ju att det får man göra! Och så blir han liksom övertrött för en kort stund mitt i alltihopa, då vänder det roliga och han blir arg o sur = ( Fast han tycker det är skitkul för det mesta, det ser jag när han skrattar och hoppar och studsar och verkligen testar olika rörelser. Han gillar skarpt att kolla in alla de andra barnen. Efteråt tar vi en behövlig fruktstund. Familjelek kommer garanterat bli stående på lördagsschemat!

Förra helgen var jag en sväng på Nordljus i Njurunda. Fasen vad mycket saker det fanns! Fina såklart men det mesta i för hög prisklass för min del men fann lite småsaker som plånkan godtog hihihi.......

                     

                                                       Nyckelhängare!

                      

                             En fin skylt som hänger ovanför lillpruppens säng!


GRATTIS! till mig som gjort klar PIM!! So nice! PIM-pedagogisk IT Media kompetens. En datautbildning på sidan om jobbet. Nu väntar bara diplomseminarium ; ))

Nicklas var med Ellioten till tandplågarn häromdagen och han skötte sig exemplariskt!! Hehe vår grabb gapade så tandläkaren fick kika och tyckte det var skoj där och vinkade glatt när de gick. Stolta föräldrar!

Nu i eftermiddags var vi och hälsade på D med lite fika. Elliot myste till det rejält i D:s famn och satt hos henne läänge : ) Han bad mig nästan gå för en sekund där, - "Hej då mamma", sa han. 

Så roligt för E tilltalar mig med mitt namn. Vill han nåt så säger han Eva! Eller betyder det att han inte ser mig som mamma????? Näääää det hoppas jag verkligen inte......= ((

Imorgon ska jag på Me and I party (barnkläder) hos kollegan, kul! Lite kläder, lite fika o lite surr = D


Första julklappen fixad!


"Att alltid vara en smula barn, det är att vara riktigt vuxen"


Tjolahopp!


Kommentarer
Postat av: Erika

Å,vad roligt med gympan! Så synd att vi inte kunde gå i lördags. Längtar redan till nästa gång! =)

Kram på er.

2009-10-19 @ 12:32:34
URL: http://erikabergman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0