Veckans mest intressanta.............

mest tittad på;

                   


                                                                    Flugan i fönstret!

Vi har haft en eller kanske flera flugor innanför fönstret i köket hur länge som helst, som vi får syn på då å då.

                     

                                  Elliot brukar stå länge o titta på flugan. Vart är den?


                    

                                  När han inte kan se den ser vi såhär frågandes ut!

mest ironiska;

" Nu alla barn ska vi sjunga Här ligger vår lilla fru katt, och magen är alldeles platt........precis som vi fröknars magar."

Citerat från en av mina roliga arbetskollegor en dag under samlingen. Vi dog av skratt just då för sant är det ju direkt inte men önsketänkande ; )

mest uttjatad fras;

"Jag är trött....." från morgon till kväll. Zzzzzzzzzzzzzz.............

mest måsten;

*
TRÄNA
*
ÄTA NYTTIGT
GÖRA KLAR PIMUPPGIFT 2

mest tidigaste uppstigning;

Kl 04.30! En vaken o pigg son hade inga som helst planer på att somna om varken i säng eller nån annanstans. Halv 5!! Det är ju fortfarande som nästan mitt i natten.....

mest längtan till;

Partaj nästa helg! 30 årsfest är det som gäller. Och förhoppningsvis utgång....om huvudknopp och kropp orkar = )

mest sugen på;

Chokla` I stora lass!!

Nåja det var det.

Igår hade jag lite egentid efter jobbet så det blev lite stros på stan. Sedan tog jag med mina lillebröder hem och vi beställde hem pizza, gött! Vi kikade lite på Let´s dance o surrade. Elliot ville ju såklart Inte lägga sig utan väntade ju, liksom vi, på att pizzan skulle anlända : P Sen blev han nöjd och slocknade.

Idag mötte jag & Ellioten upp Björne och tog en fika på stan, sen hem till mamma där Theo var. Nicke jobbade en stund på dan. Vi bestämde oss för att ta en tripp ner till affären vilket jag ångrade efter typ halva vägen : (  Efter detta snöskyfall så var det inte lätt med vagnen såklart. Vi slet o drog så svetten rann. E sov dock djupt trots all skumpande!

Hmm undrar om Nicke boy somnat i soffan. Hör han inte o svarar inte när jag ropar. Mm detta blir nog en typisk lördagkväll med en av oss som är för trött för att se nån film eller dyl ha ha ha ha! Och en som sitter vid datorn. Väldigt social man är då he he.

Hej och svejs säger vi iaf! Ha en fin söndag!

                           
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0