"Paradise City"!

Jo nu ni , har jag varit o rört på hullet : ) ! 

Snälla svärmor kom och var här då Nicke var o kollade på hockeyn hos en kompis och jag hade ju tänkt ta mig an ett pass o lösa in kort, så nu är det gjort! Måste försöka hålla att åtminstone köra ett varje vecka så kanske det sker ett mirakel därtill att jag en dag vaknar upp o inte längre har nån dallrig sladdrig kropp utan en fast o smidig sådan med snygga lagomt synliga mukler. Mmm dream on! Jo men man kan ju alltid fantisera o föreställa sig hihi.......... Håller på att svimma varje gång man får syn på sig själv i, dem för mig onödiga tusentals speglar som finns i träningshallen! Ahh är det SÅ jag ser ut ( tror jag har en anings förvrängd bild av mig själv )..........

På hemvägen dånade Guns N Roses ur högtalarna!! De går aldrig ur tiden, mina favvisar! Känns iaf attans bra efter ett slitsamt danspass, känns på god väg!

Jag har en plan!

Imorrn är det tidig dag, då brukar jag passa på att hämta Elliot direkt efter jobbet så man hinner göra nåt mamma-son. Tänkte vi skulle ta en gofika på Eclair här borta, (inte det nyttigaste eller det smartaste draget jag vet, men måste få i mig den där sablars fetbakelsen innan jag får dåndimpen, har ju varit ganska duktig o inte äta så mycket onyttigt ) o sen hem till mina föräldrar där Theo är.  

                

Ellioten tittar i Bu och Bä boken. Det är hans favoritsyssla hemma, att hämt en bok o kika i sen en till o en till..... Ja förutom att plaska i Theos vattenskål då, varje gång han går förbi den......

Att packa saker i vagn är en annan. Här drar han fina pappas gamla dockvagn full med saker runt i lägenheten.

                 

                                                   Min snosepelle är mitt allt!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjniz! kom juh igång med träningen ett tag jag oxå, men nu står det helt still... ska ta och damma av cykeln & cykla till jobbet så fort det smälter bort lite is. Bloggen är det en jätteduktig tjej som har gjort åt mig! in och kolla! www.annasara.net

2009-03-17 @ 08:50:09
URL: http://helldorf.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad duktigt du är som börjat träna=D Vicken söting på bilderna! På torsdag kommer Eva o Alva + Elin o Minna hit och äter lunch vid kl 15, ni är oxå välkommna om ni kan.. Puss från oss!

2009-03-17 @ 19:47:34
Postat av: Erika

Du har fått en utmärkelse i min blogg! =)

Kram.

2009-03-19 @ 21:37:57
URL: http://erikabergman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0