GRATTIS bror!

Hellu!

Har kommit hem från en god middag hos Fredrik & N. Bjöds på Tacogratäng , sallad, hemmagjord guacamole o bröd. Tårtor till efterätt! Väldans gott!!
Hurra för Figge!! Igår blev min lillebror medlem i 30 klubben hehe. 30 klubben= Dem inte så purunga längre men fortfarande fräscha o pigga med flaggan i topp! Vi gav han ett litet resebidrag i present.

Ja, jag måste säga att jag känner mig inte alls gammal, i sinnet dårå = P Men utanpå är det desto värre är jag rädd för!! Där råder rynkor och tyngdlagen har sin stilla gång, blää! Bara att acceptera!

Lite bilder från eftermiddagen!

  Uppdukat o fint!    Lillcharmören i närbild!

 Dags för intag vilken sekund som helst nu!

 Lilla familjen efter maten, därav extra bilring på mig, buhu!

 Morbror Fredrik lyfter upp Elliot så han får känna luftrenarens blås i håret!

 E har hittat kissekatternas leksak!  

 Födelsedagsbarnet! 

 Tokig tant!    Nicke o Ellioten mätta belåtna efter fikat!

30-årsfesten hålls senare, då blir re PARTAJ!

I morse skjutsade jag D & Dexter till veterinären där Dexter skulle kolla ögonen. Gick bra för han storsnyggisen. Sen iväg o hämta lådor med kläder hos mamma o pappa o lämna på Erikshjälpen. Sprang in en sväng där. MASSA folk! O massa prylar, kul! Kan kolla länge. Hittade några fynd!

                   

         En brun väska som man kan hålla i eller ha över axeln, skitsnygg tyckte jag!

                  

                                                               En ljusstake!

                 

                               Denna fann jag på Fyndlagret sist jag var där!

Allt detta för dryga 50-lappen!!! Förstå vad billigt ; ) Roligt att fynda mycket för lite!

Ha en fortsatt mysig helg!! Det ska vi ha! Imorgon jobbar tyvärr Nicke men jag o E ska hälsa på M. Innan ska jag försöka hinna med en Sidsjönrunda med Theo o Elliot och spana in fisket på sjön! 

Haj!




                      


Kommentarer
Postat av: Anna o sjuka Rasse

Grattis till Figge som fyllt år=D Jättefina grejjer du hittat! Kul när man hittar billiga saker. Rasmus är fortfarande sjuk men vi kan ju träffas nån dag när han blir frisk=) Kram på er!

2009-03-23 @ 10:14:29
URL: http://miva.blogg.se/
Postat av: Anonym

Woow vilka fina fynd du gjorde! =)

2009-03-23 @ 18:26:25
URL: http://helldorf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0