Bloggen i dvala......

Hallå på er ni läsare av bloggen!

Har funderat på om jag ska fortsätta med denna...... Ingen tid, ingen ork.......motivationen är på noll ibland....fast jag tycker ju det är så jäkla kul när jag väl skriver. Främst för sin egen skull och för Elliots. Att kuna blicka tillbaka på saker vi gjort. Man behöver nog ett uppsving.....

                 

                   
Min goplupp ätandes en smarrig kaka i helgen när vi var på kalas hos
                    farmor & farfar. Kladdigt värre ska det vara!

Helgen gick lite i shoppingens tecken. Fann mycke snyggt till Ellioten och några toppar åt mig själv, skönt med lite nytt o fräscht som ombyte. Två böcker på bokrean också, " Bu och Bä" och " Nöff nöff säger Benny". Två bra barnböcker tycker jag, den sistnämnda rätt rolig! Elliot älskar den, sitter länge o bläddrar och bär på den. Lyckat köp!

Haft utbildningsdagar. Jätteskönt att få göra något annat faktiskt, käka go mat o sitta o diskutera. Lära sig nya saker! Mången tips o ideér ploppar upp i ens, för närvarande, halvtomma skalle. Lika fort som man nappar på en god idé kan den hux flux försvinna från ens "hjärnhinna" :P När man börjat tänka realistiskt o inser att det inte kommer bli bra i verkligheten. Vad snabbt det kan växla! Å tur kan väl det vara ibland!

Tror vi tar en tripp till badhuset i morrn så Elliot får plaska av sig, o jag får visa min icke så vackra kropp i en heltäckande baddräkt iiiiihhhhhhh...... tur man stänger in sig där plasken är så inte så många behöver dö på kuppen när de får ser mig!! Hiskelig syn..... Men vad gör man inte för det finaste o bästa man har här i världen♥!

                           

                                                             
Mitt vackraste!

Tillbaka till arbetet imorgon igen, ser fram emot! Jag älskar verkligen mitt jobb o tur är det! Att man har världens roligaste arbetskolleger o världens bästa spontana härliga ungar som gör en glad och möjlighet till lite frihet att få bestämma vad man ska göra. Och ett jobb där man känner att man utvecklas hela tiden! Viktigast! Och får bekräftelse och växer med sitt uppdrag! Jag kan gå ännu djuuuuupare om ni vill : )

Nåja, får se när jag hinner blogga nästa gång. Full rulle hela dagarna men ska försöka, om det är någon som vill det?? Skulle kännas bra att veta.....

Jag o kelige Theo för en liten stund sen i soffan. Strax innan, utan min vetskap, hade han lagt en pizza under soffan, därav lukten av mat som jag tycktes känna men inte fatta var den kom ifrån..........urk. Nicke märkte den nu när han kika. Aja så kan det gå när en liten puff får i sig nåt som maggen inte pallar!

                    

Nu ska jag ge lite kel till en Nickeboy, om han vill ha, ha ha.

Ha det nu jättebra alla!

Vi ses o hörs snart igen, hoppas jag!!






Kommentarer
Postat av: miva o lille R

Vi vill ha Evis blogg kvar! Vi vill läsa din blogg=D Förstår om du inte hinner uppdatera varje dag, men vi tycker att det är SÅ kul at läsa! Puss puss från oss

2009-03-04 @ 17:52:41
URL: http://miva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0