Up`s and down`s..........

Livet går upp o ner hela tiden.....

Har varit förbaskat trött den här veckan, värken blir inge bättre. Huvet dunkar, nacke o axlar är inte i sitt rätta element, så jäääkla ont så jag svimmar = ( Trots regelbunden massage av sambon, tack bubben!

Imorse när klockan ringde var jag "gone with the wind"! Skallen höll på gå i spillror, benen skakade, ögonen rödsprängda, not nice at all. Hasade mig upp, klev i badkaret under strålarna, på med kläderna och ut med Theodor...blev inge bättre. Funderade länge på vad jag skulle göra....beslöt mig att ta mig till jobbet o försöka så länge det går. Väl framme fick mina kära kolleger skymta en vandrande zombie men efter lite intag av frukost och massa koffein kom jag tillbaka till LIVET!  ja någorlunda iaf...... Men fy f_n att känna sådär, pissigt. Hoppas bara att det blir till det bättre ; )

Har inte mycket att förtälja, vet bara att min älskade familj är de som håller mig uppe just nu!
I morgon ska jag & Ellioten träffa E och O, var sååå längesedan. 1 år minst : O På tiden alltså! Ska bli skitkul o få surra o se barnen leka.

Snart är det 2års kalas som gäller, lillponken har gått o blivit stor : )) Pratet börjar komma, han försöker härma o vill göra saker själv o hjälpa till med allt möjligt; kasta sopor, packa i saker, hålla i Theos koppel. Mycket vilja!
Men det är också så de lär sig de vardagliga sakerna när de får vara med!

Nä nu ska jag gaska upp mig med lite choklaaa! Här kommer en mysbild på grabbarna i sagolandet. Nicke o Elliot läser favvoboken just nu "Vilda babyn" och Theo valde att läsa "Molly mus" upp o ner hehe.....

                     

                                                                
                                                                 ≈ Trevlig helg alla ≈

Kommentarer
Postat av: Ann

2009-08-29 @ 18:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0