Fredagkväll o trött......

Efter en veckas arbete går kropp o skalle på högvarv...... Försöker dämpa sig på kvällarna och det är då man upptäcker tröttheten. Huvet har värkt, det onda i nacke och axlar har kommit tillbaka, dax att börja träna upp sig! Fast å andra sidan är det roligt att jobba igen, träffa kollegerna o toka sig ; )

Veckan har varit lugn på andra fronter, försökt utnyttja det fina vädret! Igår var vi på Norra, kollade på djuren, intog en fika och Elliot lekte i lekparken.Theo tycker det är för varmt så han jagar varje liten skugga. Så pälsen fick ryka av han igår. Då bestegs diskbänken och hår flög hit o dit = ) Nu är han halv hehe.... Men säkert mycket skönare o bekvämare för han.

Lite klädfynd har gjorts, åt både Elliot & mig själv.

                

Svängde förbi Pirum Parum på väg ut till Birsta då jag kom på att vi hade presentkort där som vi glömmer hela tiden att använda. Så några plagg blev det då det var rea! Som han kan ha nästa år det tänkt.

Jag hittade lite på Stadium på halva reapriset, alltså för knappt nånting, kul! Svarta trekvartsbrallor och linne.

& matta o kudde på Rusta.

          
 

Får se var helgen kommer tillbringas, vore härligt på en strand! Nicke jobbar tills imorgon på dan och sen söndag igen så han lär vara dödstrött så det blir jag o Ellioten som drar iväg nånstans isf.

         
               

                                               Min superduperkille på språng


Nu blir det chill i soffan! Treeevlig heeelg!


Kommentarer
Postat av: Anna o lille R

Fiina kläder och hemmagrejjer du hittat=D Hoppas ni mår bra! Själv har varit sjuk men är på bättringsvägen:) puss o kramen!

2009-08-07 @ 23:21:09
URL: http://miva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0