Väck ej den mamma som sover.....

Haj haj  :-)




F*n, är fortfarande i dvala, vet ej hur komma ur?? Någe tips? Aja kom ur sängen idag i alla fall och vi drog till Nickes kompis som fått sitt andra barn; Sixten! Härligt namn = ) Somnade i bilen dit såklart men vaknade till när vi var där och höll reda på både hund och barn! Elliot lekte lite med Stina som blir 2 år om några månader och de var så söta tillsammans där de gick o höll varann i hand! Ja Elliot försökte hänga med : ) Gick lite för snabbt för hans del.

Vår lillprins går nu!!! ÅÅååå det är sååå roligt! Det går ju så snabbt när de väl kommer upp på fötter. Det kom nu i helgen. Fast visst kryper han mest, det går ju fortast hehe. Men han står o går gärna, han blir så glad när han kan! Snart leker vi jagis här hihi, jag tycker det är jättekul! Han är så gullig när han strapatserar på sina små fötter och håller fram armarna. Jag= Supergladis mamma : D

GRATTIS NICKE PAPPSEN! O alla andra pappor såklart på farsdag. Fick en röd ros o fann en lite "onödig" grej som jag ändå tror Nicke skulle uppskatta o det gjorde han ( mobilprylman som han är )! En mobilladdshållare som håller ihop allt när mobben laddas. Faktiskt så tyckte jag inte den var så dum, inget som ligger o är i vägen.

                                             

I em var vi till våra respektive pappor. Grabbarna fick följa med Nicke då min pappa skulle åka på jobbet efter en liten stund o skulle knappt hinna träffa dem, får ta det till veckan istället = ) Jag o mina syskon gav farsan biljett till Henrik Schyffert som kommer till Tonhallen. Jag o B går med, ska bli kul!
Efter lite mat o fika.....däckade jag såklart i soffan, zzzzz. Kan man vara "utbränd" utan att man är på jobbet o jobbar? Men sen när jag kom hem fick jag energi o packade o tog ner från väggar. Fick en hjälpande hand av Ellioten : ) Här står han o tvekar om han ska slänga ner nappen också hi hi hi, min tokfrans.

                          


So long!




Kommentarer
Postat av: Anna o Rasmus

GRATTIS ELLIOT som kan gå nu!! STORA KRAMAR från Rasmus o mamma Anna=)



Vi kanske kan ses nått till veckan?? Vilka dagar kan du? Puss på er!

2008-11-09 @ 23:35:16
URL: http://miva.blogg.se/
Postat av: Maria och Linus

Åh, vilken duktig kille du har som går! Jag måste bara säga att jag gillar hållaren till mobilen. Får jag fråga var du fått tag på den? Kram från Maria och Linus

2008-11-10 @ 18:15:16
Postat av: Anonym

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-10 @ 18:21:25
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Eviz

Hej Maria & Linus = ) Mobilladdhållaren hittade jag på "Rummet" här i stan. Kostade inte mycket. Hoppas ni mår bra. Kram på er!

2008-11-10 @ 22:03:54
URL: http://evaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0