Tjejmiddag!

Hallåsan!

Ja så var det dags för månadens tjejträff och matintag igår = )!!!!!

Det var jättetrevligt o kuuul som vanligt! Denna gång hade vi äran att få vara hos Anna som bjöd på fetaostpaj o ruccolasallad med dressing som förrätt. Inbakad fläskfilé, potatisgratäng och kantarellsås som varmträtt och slutligen en chokladcheesecake till efterrätt. ( Skriver ni upp gott folk! ) Gissa om vi åt eller........åt!! Supergott!! Tack Anna för den härliga kvällen : )

 Sås görs!

 Rosa välkomstdrinkar! Goooda.....

 Anna hade dukat så fint!

 Kel med Mio i soffan.

                
              
                               

Hmmm nån som visst tycker om att vara med på kort mer än andra som ni ser!! :-) Vi ses nästa gång det är middag tjejer. I januari är det dags igen....hos mig!! Fast vi ses ju innan det såklart =D

KRAM♥

Kommentarer
Postat av: meral

Jag??? Jag gillar inte alls att vara med på bild!!!=))) Tog så många bilder bara för att du inte ska sakna mig så mycket, nu när jag jobbar jämt=))

2008-12-01 @ 21:05:00
Postat av: Eva

He he jaså : ) Jo saknar ju dig nu när vi inte ses så ofta så jag får väl ta fram dessa kort och tänka på re!

2008-12-02 @ 09:48:36
URL: http://evaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0