Min lilla kamin

Hej å hå :D

Har en liten sjukling här hemma med hög feber = ( 

40,5 var den uppe i imorse så pappa skjutsade upp mig o Ellioten till sjukhuset där det kollades, tog prover som visade på virusinfektion. Men han har inga andra symptom så hoppas det går över. Kan ju vara 3 dagarsfebern också, får vänta å se. Lite kinkigt och liten aptit har det varit men så är det ju, det är inte lätt. Nu sover han iaf min lilla skrutt! Vaknade nyss och hade frossa stackarn men efter lite mys under filt i soffan och massa vatten somnade han om .

                                               


Tusen tack Anna för skjutsen hem! Mycket uppskattat!!


Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Anna o Rasmus

Varsågod! Självklart ställer jag upp=) Hoppas lillgubben kryar på sig fort! Ses kanske imorn då.. Kram kram på er:)

2008-11-13 @ 00:07:07
URL: http://miva.blogg.se/
Postat av: Maria I

Hej! Stackars lille Elliot, hoppas han kryar på sej snart. Jobbigt m feber för de små. Kul att han börjat gå, snart springer han omkring o upptäcker allt i nya lägenheten... Lycka till m flytten! Kram Maria:)

2008-11-13 @ 10:17:13
Postat av: Eviz

Tack Maria! Hoppas ni mår bra = )

2008-11-14 @ 16:35:35
URL: http://evaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0