Låst käke = (

Aow.....

Har förmågan att gäspa så jäkla stort så käken låses sig...gör så ont! Jag vet, jag är lite konstig :P Kommer ihåg när jag var yngre och fick konstiga kommentarer av barn på dagis ( ja de små liven kläcker ju ur sig precis vad de tycker). Känslig o spröd som man var vid den tiden tog jag det lite hårt ha ha och fick lite komplex efter det. Men som tur är har de gått över! Det var kommentarer som; "Vilket stort huve du har",     " Vilken stor mun du har". Ha ha ha ja har man en stor hjärna och alla tänder i behåll så......närå skoja bara : ) Men så roligt vad de lägger märke på saker hos en : )

Var på Öppna fsk idag o Elliot skrattade som aldrig förr. Han älskar att kika o vara bland de andra större barnen. Ja ibland han skrattar åt ingenting så idag stod det en pojke o tittade med stora ögon o undrade vad han var så glad för. Han låter verkligen min lilla kille. Pratar o har olika ljud för sig. På morgonen (eller rättare sagt vid 4 tiden) står han i sängen o surrar järnet, o ropar "nanna". Tror det betyder både mamma o pappa. Då är han piggelin! Inte vi dock.....

Idag traskade vi bort till Rasmus o Anna o fick golunch, pasta o fläskfilé/baconsås. Fasen Anna vad du kan laga mat! Elliot håller med : D Tack så himla mycket! Det var jättetrevligt!

Igår hade vi en "filmdag" här. Eller rättare sagt försökte ha iaf hi hi. Såg "Pans labyrint". Den var väldigt grym men bra. Vissa scener tog tag i en o man klarade knappt av att se. Gjorde lite minipizzor o fika. Men märker att man är inte van att sätta sig en längre stund mitt på dan sådär, höll på att somna direkt när man tog plats i soffan. Oftast är man ju uppe o donar o grejar o leker med Elliot.

Nu har vi bestämt tapeter o färg till nya lgt:n. Blir spännande o se hur det blir. Dags att börja packa!

                    
                                                         Hej dååååååå

Kommentarer
Postat av: Anna

VA!? Så blir min käke oxå! Trodde jag var den enda;)

Därför hatar jag att gå till tandläkaren, den fastnar alltid där:´( Gör ju asont när man ska "stänga" den..



Kul att Elliot gillade maten=)



Puss puss



ps. Du har jättefint huvve Eva!!

2008-11-07 @ 00:12:08
URL: http://miva.blogg.se/
Postat av: Eviz

Men åå tack Anna = )

2008-11-07 @ 11:16:41
URL: http://evaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0