Fullspäckad helg

                                                       

                                                              Tittut!
 
Hoppas ni haft en BRA helg! Min har varit superb!

Lördag: Ut med Ellioten i vagn för en promenad på morgonkvisten. Sen ner på staden för inköp av blommor till svärföräldrar som firar MÅNGA år på nacken tillsammans GRATTIS! Och till min gode vän M som höll i gårdagens tjejmiddag.

Middagen var hur bra som helst med störtgott käk. Lax på bröd m röra, fläskfilé, hasselbackspotatis, sallad, bröd, chokladpannacotta (tror jag det var) m jordgubbar. Därtill goda drycker = P Hade ju som en liten likörprovning där vid bordet hi hi. Tack "Torsten", hur fasen ska man nu kunna toppa det här aaaaahhhhh. För varje gång kommer jag till insikt att; Jag kan INTE laga mat, snyft.
Mycket skratt o snack blev det, så jäkla kul. Vilken tur att vi bestämde att införa middagar varje månad. Man har nåt att längta till. Det är då man mår som bäst, när man får vara med sin familj eller med sina humoristiska polare, love u all!

Natten blev inte rolig. Somnade vid 2, Elliot vaknade vid 4, klarvaken. Levde rövare i 2 timmar i spjälen, klev upp med han vid 6, somnade hos mig vid ca halv 8, sov en timme sedan var det klart. 3 timmar känns! Alldeles för lite...

                                              


Söndag: Promenad, snabbhandling på Lidl, kassen går sönder på vägen ut, allt far ut, barnmatsburkar, mineralvattenflaska (som pyser ut över hela mig och köket när vi kommer hem, f*n) mjölken sprutar ut på backen. Går in och hämtar nytt. Spottar o fräser på vägen in men som tur är trevligt bemötande i kassan.
Nicke åker o jobbar. Vi andra drar till mormor där det fikas o dras lotter inför julklappsinhandlandet. Vi har bestämt att var och en behöver bara köpa en julklapp till den som står på lappen man drar. Jag drog mitt namn ett antal gånger och Nickes å det skulle ju inte vara någe nytt så fick dra om och om och om.... Blev pappsen man ska fixa åt. Bara att börja gnugga hjärncellerna uppe i knoppen Men smart idé tycker jag och skönt då kassan sinar... Fast Elliot kommer ju få många paket såklart : )

Fick låna denna av M så filmkväll ska planeras. Hör att den är så himla bra och gripande så det är bara att göra som man blir tillsagd att göra, kolla!!

                              


Bye bye!







Kommentarer
Postat av: Anna

Jättekul att träffas i lördags=)=) Elin är dålig i kroppen och kör gärna inte in till stan så hon sa att vi kunde komma ut till henne o Minna någon dag till veckan istället=)Ska höra med Eva S o Alva oxå. Hur passar det er?? Smsar dig om det imorgon oxå.. Go natt på er!

2008-11-02 @ 23:33:06
URL: http://miva.blogg.se/
Postat av: meral

hello!! Visst var det roligt i lördags. VIlken bra ide jag la fram att vi skulle härma sirma och hennes vänner med tjejmiddag en gång i månaden!

Du vännen, man ska inte känna prestationsångest inför det här. Meningen är att vi ska ha roligt. Maten är inte lika viktig. Inte för min del alla fall. Bara jag får massa alkohol så är jag nöjd:)))



Ha det bra så länge.

Puss och tack för igår

2008-11-05 @ 09:39:27
Postat av: Eviz

Hehe du e rolig du Meral! Ja det var en skitbra idé m middagar! O lite alkohol på det skadar ju inte = )) Hm blir till att fylla barskåpet sen då.....

2008-11-05 @ 18:12:13
URL: http://evaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0