Fikapaus

Hängig

Min lilleman har en envis feber som inte vill släppa. Över 40 C hela dagen, jobbigt för han : (  Bara sover o jämrar sig o ingen matlust. Får se imorgon vart det bär.

Kunde ändå gå iväg på egen hand idag då Nicke var hemma o ta en fika på stan med Anna & Rasmus, Eva & Alva o Christine = ) Kändes faktiskt hur skönt som helst. Det blir inte av så ofta nuförtiden. Så kände att jag behövde det men lite "mammaskadad" är jag. Vart ju lite tomhänt = P Men passade på att busa o gosa med Rasmus lite! Det var dömysigt att bara sitta o snacka tjejer! O få stoppa i mig en sån här sliskig goding;

                                                = Inte dumt!



Strosade en kortis på stan o fann en andra julklapp! Lika bra att ha framförhållning. Vill inte vara ute i sista minuten (fast det spelar ingen roll ibland, för hur tidigt ute man än är så blir det alltid någon kvar in i det sista).

Imorgon o helgen blir det att inta nya "placet". Får nycklar imorgon så längtar att komma dit o börja planera =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0