Väntar...

På samtal ang vagnen men inget...: /  Blir besviken(fast det är jag ju redan) om det dröjer flera veckor på att få en ny egen vagn! Man har ju lagt ut ganska mycket pengar på en vagn som ska vara pålitlig för en vagn ska ju vara bombsäker annars kan den ju riskera något allvarligt, ja ett barns liv! Nu har vi en lånevagn, som är väldigt bra, jag klagar inte, men vi vill ju ha en vagn som är vår egen. Aja....

Idag var jag till sjukgymnasten. Så skönt att få ultraljud o massage! Känner mig som en ny människa när jag varit där! Jag hoppas innerligt att det ger resultat, att min värk mildras, försvinner gör den nog aldrig riktigt, och att den återkommande huvudvärken /migränen förebyggs. Dock gäller detta när jag går regelbundet hos sjukgymnasten och han har ju sagt att han vill ju gå i pension nån gång han också ha ha!! Rolig snubbe = )

Sedan kom jag hem till pojkarna som hade gjort lunch. Kyckling o ris m tomat o fetaost! Jag ÄLSKAR fetaost! Kan inte leva utan. Elliot fick äppelgröt med katrinplommon. Det gör alltid susen! Han bajsade utan att vi ens såg någon påtryckning! Sedan skurade jag golven och fick bort alla dregel-och kräkfläckar = P

På em hoppade Nicke in och jobbade xtra så då passade jag o småpojkarna på att åka o hälsa på morfar & mormor. Där bjöds vi på delikatess; pölsa o pärer. Det går faktiskt att äta fast jag skulle aldrig komma på tanken att skaffa hem det o käka, ja förutom nu kanske då det visade sig att Elliot åt det för fulla muggar! Pölsa nästa!

Elliots o min kvällsrutin består numera av en mysstund i soffan efter sista vällingsflaskan då vi tittar lite på tv. Jag brukar busa lite med fossisarna hans det tycker han om. Jag är besatt av de där små ena!  "En liten fossis, en liten fossis, två små fossisar"!

image16

Här sitter vi o myspyser. Jag med min Elliot o Elliot med sin napp o elefantsnuttis!

Önskar er alla en bra vecka! Kramar i massor/E & E


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad fina ni är!! Jobbigt att ha ont + migrän:( Ska ringa honom själv imorgon för jag ha ju ont i axlarna av att bära lille R.. Ska bli skönt att få komma på massage=) Fick tid hos familjerätten på fredag kl 13.30, får se hur jag ska passa in med er och Piccolo..Det ordnar sig nog på nått sätt:) Måste ju få det erkännt att Martin är pappa...hihi Puss o Kram på er!
p.s Gos i soffan med små fötter är så mysigt! Det är otroligt vad mjuka deras fossingar är.. Önskar att man hade likadana;)

2008-03-11 @ 23:54:12
Postat av: Ann-Cathrine (Ankan)

Tjena! Vilken fin bild på er två! Jag har också försökt knäppa kort på mig och Lukas, men det blir aldrig bra..konstig att det alltid blir bra när Lukas är själv på bilderna..hmm ;o)

Hoppas i alla fall att det löser sig med vagnen snart! Tur att ni i alla fall fått låna en vagn. Men man vill ju alltid att sånt där löser sig snabbt, så att man slipper fundera på det mer.

Ha det bra så ses vi snart!

2008-03-12 @ 09:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0