Utedag!

Var det verkligen idag! Det var det första jag längtade efter när vi klev upp i morse vid kl 7 , att få komma UT! Å vi var ute nästan halva dagen. Efter vi hade tvättat lite på morgonen tog jag o Elliot oss en promenad ner till stan för att möta upp bror B. Hade sett ett par ljusa jeans på Cubus där han jobbar o tänkte prova. Billiga var de också samt att jag får lite rabatt hi hi så de kostar inte mycke! De satt ganska ok, jag tror jag aldrig hittat ett par jeans som sitter som smäck på mig = ( Korta ben, kort överkropp o en liten mage som fortfarande inte har dragits in....ja det lär den ju inte göra heller så länge de där ckokladbitarna slinker ner titt som tätt  : O ! Har sånt jäkla sug hela tiden...

Sedan tog vi en kaffe, ja kaffesuget har också kommit tillbaka. 1 kopp om dagen iaf! Med några påtår = )
Elliot satt o nästan skrek, ja det låter som han gör det när han sitter o leker med sina leksaker. Fast han skriker av glädje. Han e så himla glad då! Likadant var det igår när vi satt o åt lunch med polarna på 1891. Då stoppade jag faktiskt in nappen till slut så han inte skulle skrämma de andra med sitt tjut  :  ) Jag tror han råkade väcka något barn vid ett annat bord i närheten =  O  Lillgubben, du e för härlig!! Mammas gohjärta!!

Efter kaffet tog vi en promenad till Nacksta för att handla lite. Stötte på farmor o farfar på affären, farfar busade lite med E. Gick vidare hem till mamma där det blev ännu en kaffe o lite käk. Ja vi gick ganska mycke idag o det var skönt. Så fint väder med solen på himlen. Påskhelgen blir lugn med go mat å lite karameller. Upp till Nickes mamma o pappas stuga på lördag, håller tummarna för sooool!!!

GLAD PÅÅÅÅÅÅSK på er alla! Önskar Ellioten & mamma!

image32   Do the chickendance......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0