Tungt...

har det varit i träbollen ida, ja jag menar huvudknoppen = ) Haft huvudvärk sen igår em. Å den vägrar ge med sig... Sitter i som värsta tunga magneten! Inget hjälper. Vilar, dricker litervis m vatten, är ute i friska luften men icke... D e bara att leva med den. Tur så länge den inte övergår i migrän, då e det bara liggläge i ett kolsvart rum som tåls. Aja nu är det lite bättre o orkar sätta mig o printa ned några rader.

Igår var vi hos farmor o farfar, Ja Elliots asså, i stugan hela dagen. Farbror Jonas & faster Helene var också där med Frazze, Theos brorsa. När de härjar ,är det enda man ser ett par svarta streck! Det händer att de dansar lite också : ) Ja det ser ut som det när de står på bakbenen o håller i varann! Men efter några timmars "röj" blir det även lite vila. Här är de in action!

image34

Bjöds på påskmiddag; prinskorv, pärer, köttebullar, spjäll, lax, räkomelett, ägg, janssons. Jag Älskar janssons frestelse!!! Efter maten passade jag o H på att ta med Ellioten o the doggies på en promenad, härligt men kallt brrr!
Här fick Elliot ett påskägg av f & f. I det fanns ett godishjärta :  ) o en lapp där det stod att han skulle få en dress vid behov, tack snälla!! Sedan upptäckte han att ägget fungerade perfekt som trumma!!
image35

Han fick även en påskpresent av Jonas & Helene, en jättefin vårmössa från Krabat!! Tack så hemskt mycket! Tyvärr tog vi ingen bild på den men ska göra det så får ni se en ursöt mysse = )

image36 Här är min jättesnälla farbror å faster!!

Idag söndag hade jag "egen tid". Jag drog ner på stan o shoppade loss lite. Vi "stora" barn fick oxå påskägg som innehöll en liten slant =  ) Så jag passade på att kika lite o fann en fin svart väst, en lång t-shirt o en fin vit- o beige rutig sjal. Sedan åkte vi till morfar o mormor o käkade middag. Igår var Elliot jätteglad nästan hela dagen. Busade o pratade högt! Men fram på em börjar tröttheten komma. Som idag på em. Vi var nöjd ett tag men efter en timme vart vi ledsen o då är det bara mamma som gäller :  / Lillgubben, du är för söt!
Hos momma o moffa lekte vi med ett fint guldägg;

image37
 
Nu kallar sängen på mig! Buenas noches! Ses o hörs alla! KRAM KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0