Suck...

Å den här dagen som började så roligt! Jag å min lilla snosis Ellioten hade en "date" med mina väninnor och deras små snyggingar! Lite lunch å lite snack. Mitt i alltihopa ringer de ang barnvagnen och meddelar att den är färdig!!!???? Vadå, vi vill ha en NY vagn! Vi kommer INTE lita på den där vagnen igen även om den är lagad och inte SKA gå sönder igen. Men det kan ju INGEN garantera!! Ska vi riskera Elliot och fortsätta dra han i den i de här backarna, man kommer ju gå på nålar hela jäkla tiden nu när man vet vad som kan hända!!! Men så går det inte till förklarar hon i telen. Enligt konsumentsköplagen måste felet alltid avhjälpas först. Efter 2 reparationer till skulle vi kunna få en helt ny vagn! Aldrig i livet!! Som om man skulle acceptera att det skedde igen!! Var störtsur även om jag förstod att hon i butiken inte riktigt kunde hjälpa oss eftersom hon i sin tur pratat med sin chef och han refererade till KKL. Å hon höll ju med oss o skulle vilja ge oss en ny vagn. Men jag ger mig inte. När vi kom hem ringde vi Konsumentverket men såklart så hade ALLA som hade hand om sådana ärenden gått hem för dagen!! Tog reda lite på vad Konsumentlagen säger. Ringa igen på måndag, grrrrrrrr!

Var o simmade en 20 längder igår, härligt!! Lugnt o rofyllt. Ska kolla efter badbrallisar till lillälsklingen så han kan följa med o plaska han me
: ) 

Nu ropar soffan på mig = ) Får se vad morrondagen har att erbjuda! Trevlig helg på er!! I`ll be back! Kram!

Här följer några roliga miner, blickar & nån rolig ställning = O!!

image18

image19

                                                                                

image23 

image24


Ciao!!! /Eviz


Kommentarer
Postat av: Meral

heheheheh roliga familjen!!!!

2008-03-15 @ 00:23:40
Postat av: Anna

Heloooooooooooo=) Vilka roliga bilder!! hihi Ni är bäst:P Ses på onsdag! Puss o Kram

2008-03-16 @ 13:22:06
Postat av: Anna

Haj! Det är tjuv-Martin som varit i farten..hihi! Han tog även med lite blöjor;P

Pussipuss från mig o R

2008-03-16 @ 23:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0